unreal Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 nope det funkar bra och går coop och man blir helt inne i spelet efter ett litet tag och atat är så rolig att öda dem med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Star Wars Battlefront eller vänta till Halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Oddworld: Stranger när det kommer. Halo 2 när det kommer. Hitman 2, Hitman 2, Hitman 2 !! Yohoo.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 du borde nog lyssna på mig och nirvana ..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 vänta till halo2 kommer ut. det kommer typ ut i november. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Nej. Det är säkert skit buggigt. Jag är nästan säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 vi får see :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Jag menar Battlefronts, inte Halo 2...<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 k ska tänka ......... kommer inte på nåt och det är faktiskt lika bra som kotor =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (redigerat) Men KoToR är ju kasst. Lyssna alltså inte på Unreal, ^_^, utom på mig. Hitman 2!! Redigerat 7 Oktober 2004 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Vad är det som är så dåligt med KoToR då själv tycker jag att det är ett av dom bästa spelen på Xbox. Ps jag vill inte gå ifrån ämnet men jag vill bara veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Buggigt, precis som alla Star Wars spel. =Hitman is the future= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg