Gäst Speedkings Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 ;) Halo är bäst vem håller med?? B) JAG LÄNGTAR JÄTTE!!! JÄTTE!!! JÄTTE!!! MYCKET TILLS HALO 2 KOMMER UT... DET ÄR SÅ SPÄNNANDE!!! VEM HÅLLER MED??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Alla håller nästan med och jag vet att du är ny har så jag ska inte vaea otrevlig men vi har redan massa Halo 2 trådar(ämnen) så det är onödigt att göra en ny bara så du vet till nästa gång okej ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Varför göra en ny tråd när det redan finns en som är väldigt populär? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 men ärligt talat sluta gör onödiga trådar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mark006 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 mmmm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 mmmm mark006 skriv inte onödiga inlägg. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jag gillar inte halo och längtar inte på 2 an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Halo är bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Halo är bäst! där va du smart! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Jag håller lätt med "SPEEDKINGS"! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 jag också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 men man vet ju vad alla kommer svara lås onödig tråd som bara in i otta h*lvete Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg