Gäst Sandkaka Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag tycker det ska finnas ett gameboy advance sp forum. Jag vet att det är samma spel som till advance. Men om man har tekniska problem med sin sp skulle det vara bra med ett sp forum. Hoppas det blir så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Då kan man ju skriva det i GBA-forumet med med titeln Gba Sp - funkar inte! eller liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Nej det skulle vara bättre med ett forum för bara sp tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jamen som du skriver, det är sama spel. Isåfall ett forum där vid Allmänt, Poäng och dom som heter Tekninska problem och har beskrivningen Här kan du få hjälp om det blir något fel på din konsol eller den hakar upp sig. eller liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Kanske det. Men jag stödjer fortsvarande ett GBA SP forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Har man ett teknisk problem går man dit man köpte det.. rensat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 ja tycker att de inte ska bli ett gbasp forum! man kan ju skriva i gba forumet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Det skulle bli riktigt onödigt! Fuska.se är redan jätte segt så varför göra det värre! Då kommer det ju ta minst 1 minut innan det har laddat klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 det borde så så GAMEBOYADVANCE&GAMEBOYADVANCESP det vore bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 lite för långt tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 kanske GBA forumet kan heta så här istället"GBA+GBA SP" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 ja det var bra gör det admin snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.