Kotchimotchi Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Hur&vart får man dubelt så stor magi mätare? Få eld och is pil: 1:lär dig Ballad of Gales(åk till en tornado och skut pilar på han på målnet) så får du spela låten.Den är ner höger vänster upp. 2:spela låten och warpa till det stället som är högts upp till vänster,så får du pilarna av fen magi mäteren får du på ett ställe ute på havet om du dödar 1 bläckfisk en sån där stor han kommer nästa vid ön där man börjar spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 med Limited edition får man Ocarina of time och Master quest...det är inga demon... det ska komma ett nytt Zelda till Gamecube som heter Zelda tetras tracker och kan beställas på pricerunner... jamen på man kan köpa ett TWW som inte är ett demo :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 vet ingen hur man får tag på triforce Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 på incredible chart så står det var man kan hitta alla kartor som leder en till triforce bitarna som man måste fiska upp från havsbottnen eller ta sig igenom mini dungeons för att få Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag har fått tag på tre kartor nu men jag vet inte hur man ska ta den som ligger längt åt vänter tredje rutan nereifrån... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 med Limited edition får man Ocarina of time och Master quest...det är inga demon... det ska komma ett nytt Zelda till Gamecube som heter Zelda tetras tracker och kan beställas på pricerunner... jamen på jaha..då är det det ja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Behöver hjälp i Zelda the wind waker. efter level två så hittar man piraternas skepp när man slår på dörren så ska man ha en kod vad är det för kod? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag tror det är olika i varje spel för mej var det Treasure Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 För mig var frågan:Who cant walk the plank?svar:plankton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 det är bara att gå in bakvägen till bombshop så säger de det....ta vinrankorna i windfall island och klättra upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Vad kostar Zelda TWW nu... ska nog köpa det!!(när jag får råd... har inte speciellt mycket stålar just nu!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jag vet inte exakt men jag tror det är något på 500kr + Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg