Zekk_018 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 det är skit kul:D roligast är när man spelar som i dom gammla filmerna vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 erh..liiite mer detaljerat tack.. Bloodman, dubbelposta inte, speciellt om du bara ska göra en eller två smileysar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag tycker der är roligast att vara klonerna eller robotarna. :) Ska sätta mig och spela det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Man kan köra som klonerna lr rebels o dom... Rockar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (redigerat) Vad går det ut på?det funkar exakt som battlefield 1942 (om du vet vad det är) ända skillnaden på spelen är nya banor, vapen och fordon annars är det nästan ingen skillnad. jag har spelat mig trött på battlefield så jag tycker inte att Star Wars Battlefront är så kul. man ska hålla områden(kallas outposts i battlefield 1942) och döda fiender. varje lag börjar med en viss summa poäng som skunker antingen när man blir skjuten eller när fienden har flest outposts så sjunker poängen sakta. när man får 0 poäng förlorar man. Redigerat 8 Oktober 2004 av cloud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 heh, då vet jah va det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 är det (som battlefield) i förstahand ett online spel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 är det (som battlefield) i förstahand ett online spel?? ja det kan man nog säga att det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.