mark006 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (redigerat) :unsure: hur får man mewtwo,mew chansy, å celbi??? plz help me. :unsure: silver Redigerat 8 Oktober 2004 av mark006 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 tillattbörja med så kan du tala om vilket spel det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vaattovaara Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 tja först och främst ...vilken spel menar du?... mew two skaffar du jenom att klara pokemon leuge och sen går du till mistys stad bredvid stan till vänster finns en grotta gå inn i grottan finn mewtwo möt han fånga han me masterball :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_93 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 man måste gå till klippan å ta deodranten å kör den på lortiga grisen å sen haru pokemona Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 man måste gå till klippan å ta deodranten å kör den på lortiga grisen å sen haru pokemona viken doderatant??? :blink: Och dte finns ingen gris på spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mark006 Skrivet 13 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 kan nån svara ??? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 (No Fear @ 08/10-2004 16:01:23) man måste gå till klippan å ta deodranten å kör den på lortiga grisen å sen haru pokemona viken doderatant??? :blink: Och dte finns ingen gris på spelet. Tja, det där var nog mest spam...back on topic~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 JAG fattar inte ett piss man ska ha någon dedorant och ge till lortiga grisen.jag fatta rinte vad han menar?????? :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Man kan inte få Mewtwo i pokémon silver. Man måste fånga den i röd/blå/gul, och sedan byta över den från blå/röd/gul till ditt pokémon silver. Och om du inta har röd/blå/gul så kan du inte få Mewtwo. Och för att få Mew så måste du också ha linkabel och pokémon gul/röd/blå och göra mew fusket där, sedan måste du byta över honom till ditt pokémon silver. Celebi kan du inte få på pokémon silver om inte typ, Club Nintendo sätter in den på ditt spel åt dig. Och Chansey, kommer jag inte riktigt ihåg om/vart man kan få/fånga den. Och så var det med det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Kolla No fear har alldeles rätt. Han kan iallafall det där så det är tur att han finns. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 chansy kan man få till höger om fusha city. Och Toffe, det låter som om bara no fear kan. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 JAG fattar inte ett piss man ska ha någon dedorant och ge till lortiga grisen.jag fatta rinte vad han menar?????? :huh: :huh: Han vill bara göra sig rolig med det där med grisen, strunta i det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg