Winnder Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 150 kr men tror det räker :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Hur får ni då råd till spel krattar löv? plockar bär ? passar småsyskon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 nix sparar ju tar fem månader och det blir jul och födelsedags peng nyss fick jag tusen spänn till jul ca 700-1000 likadant födelsedag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Hur får ni då råd till spel krattar löv? plockar bär ? passar småsyskon? Jag får 150 och jag köper spel med omtanke så jag får ett som räcker länge... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 vad köper ni för spel då gc? pc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 zelda är överfett ja ska lätt köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 ja det låter bättre än wind waker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 vad köper ni för spel då gc? pc? För det mesta GC/GBA...Back on topic~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 ifall man inte köper godis varje dag ska du se hur mycket pengar man sparar! får 300/månad och det räcker utmärkt till att köpa spel dessutom säljer jag de jag inte vill ha.... jag vet offtopic men jag kände att det var viktigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 vad köper ni för spel då gc? pc? jag köper nästan bara till gamecube ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 jag med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 vad skulle man annars göra här :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg