HomerSweSimpson Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 tja alla ava makers använder ni ver cs eller 7.0 och hur gör ni dom där coola texterna :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rilla Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 varför inte fråga dom som gör avas istället? har precis KÖPT(!) photoshop CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 jag har köpt photoshop 6.0 det suger tycker jag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag har Photoshop 8.0 men det är på englska annas ÄGER det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 jag har 7.0. Och för att få coola texter laddar du ner någon font från www.dafont.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 klicka hära7.0 har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 hAR 2.0... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Kör Photoshop CS såklart, varför köra gamla program när det finns nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 ska installera cs snart..orka göra det nu..:zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Photoshop CS då, inte köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.