Snookis Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (redigerat) Kan någon fixa en bild på baksidan av ett yugioh kort! :D Redigerat 7 Oktober 2004 av spelarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 yu-gi-oh heter det leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 men och? tyvärr så kan jag inte fixa en bild..testa att gooogla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 finns ingen på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Den som letar finner! http://www.nozell.com/griffin/cardinfo/real-back.jpg Det är från det riktiga kortspelet och inte från avsnitten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 jag hade facktiskt redan hittat den där.fast jag vill ha en utan gröna ringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.