Gäst Kixfox Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Tja! Jag har kärvat fast på detta spel. Jag vet! Spelet är i övrigt ganska lätt, men just denna bana... På denna bana ska jag rädda Corrupt (jag tror han hette så) och Ice. Jag kommer tills det är ett objective som kommer upp, och där står det "Destroy the 3 anchors at the end of the gear" ungefär så. Jag har kollat och kollar om det finns någon fästing, ankare, allt vad "anchor" betyder där... Det kommer ju fram en pil där det står att det är visst långt till stället dit jag ska. Och om jag ställer mig så nära som jag kan så är det fortfarande 0.51m kvar, eller nåt liknande. Och jag har kollat runt allt vad jag kan, försökt hittat m.m. Tack i förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 det är skitlängesen jag spelade det spelet,kommer nästan inte ihåg nåt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 det är skitlängesen jag spelade det spelet,kommer nästan inte ihåg nåt :blink: Varför skriver du här då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 ok,jag erkänner att det var lite onödigt...Men för att vara till lite hjälp har jag hittat en guide..fast den är till ps2,fast det är ändå samma spel till alla konsollerna Enter the matrix guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Vad heter banan du har fastnat på och var det med killen eller tjejen????? svara du på det så kan jag kolla upp det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Precis. Jag har också spelet. Men vad heter banan ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kixfox Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag klarade det, jag skulle kasta några granater bara. Tack ändå. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg