AHMEDE Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 vilken lvl måste graveler vara så att han blir till emm golem- hur går det annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Vilket spel?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Pokemon guld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Man måste ha linkabel och byta en Graveler från ett annat (spelr ingen roll vilket det är) spel till ditt spel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (redigerat) doh.... ok jag har andra frågor... vikken lvl blir abra till kadabra sen till alakazam? finns det någon guide som visar hur man hittar till lugia??? hur är det bästa sättet att tjäna pengar???? ock lvla upp pokemon..... ede samma me machoke som blir machamp upp ner man trader honom.... Redigerat 8 Oktober 2004 av AHMEDE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 alakazam och machamp är samma sak som med golem tror jag om jag inte minns fel. Levla upp pokémonen är väl möta gym elelr något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 doh.... ok jag har andra frågor... vikken lvl blir abra till kadabra sen till alakazam? finns det någon guide som visar hur man hittar till lugia??? hur är det bästa sättet att tjäna pengar???? ock lvla upp pokemon..... ede samma me machoke som blir machamp upp ner man trader honom.... Machoke är samma som gravler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Gå in på serebii.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (redigerat) bästa sättet att käna pengar är att vina över pokémon tränare ;) och för att komma till lugia grotan så finns den i whirl island (ön uppe till höger av dem öarna som finns där) sedan följer du beskrivningarna som är här ---------> HÄR Redigerat 9 Oktober 2004 av No Fear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 JAg tror att abra utvecklas på lv16 till kadabra sen om du vill ha alakazam måste du byta kadabra till ett anat pokemon spel.(spelar inge roll vilket spel) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 JAg tror att abra utvecklas på lv16 till kadabra sen om du vill ha alakazam måste du byta kadabra till ett anat pokemon spel.(spelar inge roll vilket spel) :) woow, är det inte typ det vi har sagt här hela tiden <_<Du får ta och läsa tråden innan du postar ett inlägg. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Vem menar du?P??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg