Gäst 0012 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 haha dem flästa brukade säga man fick Css [counter-strike source]när man fick half-life två men nä först var det beta men nu har den offeciela kommit ut den kom på min lista men jag behöver cd key till den men oje imoron ska jag få condition zero så ska Source fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 har det? fyfan, det måste jag kolla upp.. (dock inte nu, ska sova..är förskyld, har öroninflammation och en irriternade huvudvärk..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag har comdition zero, men jag kan inte spela source <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag har comdition zero, men jag kan inte spela source <_< du behöver CD-KEY <_< Half-life soruce har tillomed kommit och Day of defeat source också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag har det! woohoo! men jag kan ju inte joina en server..måste skapa en själv [LAN] :wacko: ngn som vet vad det kan bero på? det laddar i en halv sekund men så avbryts allt och man kommer tillbax till serverlistan.. men det är iaf roligt att spela dom andra banorna istället för de_dust (betan hade bara dust).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag har det! woohoo! men jag kan ju inte joina en server..måste skapa en själv [LAN] :wacko: ngn som vet vad det kan bero på? det laddar i en halv sekund men så avbryts allt och man kommer tillbax till serverlistan.. men det är iaf roligt att spela dom andra banorna istället för de_dust (betan hade bara dust).. men du ska man ha vanlig HL cd-key eller CZ cd-key därför för att min cd-key som jag använder till 1.6 fungerar inte måste jag ta bort det först kanske eller köpa en ny ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 VA!!!??? Ni menar väll att man får betan if man har CS:CZ... Har iaf inte hört nott om hela spelet bara för att man har Cz och förrästen har inte HL source eller Day Of Deafet source kommit ut än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakersvikko Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Ja ha hl:cs:source... de e mkt kul :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Ja ha hl:cs:source... de e mkt kul :cool: fick du det med cz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.