Hitman-Kodnamn47 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Hej. Jag behöver hjälp. När jag har gjort ett uppdrag så ska jag göra nästa uppdrag. Sen så när jag väljer Force Power så låter spelet mig inte välja vapen. Varför blir det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 testa att installera om, det ska fungera..(det gjorde det för mej, men jag kommer inte ihåg ordentligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Ok, kan jag få fler förslag? Jag installerade om det men inget hände.. Kan någon annan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 det här är ingen hjälp men använder du vapen..... jag använde bara ljussabel och forcepowers.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Ja, men man MÅSTE välja vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.