Halkatla Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag vill komma till den dära ön i pokemon sapphire! :o hur kommer man dit? Och vart skriver man in koderna på gamboyet? fattar ingenting :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 kan inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 måste ha AR PS för tusende gången DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Snälla, använd Pokemon-forumet.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 jepp presis lär er läsa för en gångs skull ;) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 jag vet inte men jag håller med Nebbig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 man måste ha eon ticket och koden skriver man in i AR läs andra trådar om det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 vad är ar!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 AR=Ation Replay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 ja men vet nån koden till eon ticket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 jag vet ska skriva den snart ;) (lovar att den funkar) :) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg