TranceMaster Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag har inte varit inne på länge så jag vet inteom det finns ett sånt här ämne, men visste ni att Doom 3 ska komma ut på film The Rock ska spela huvudrollen! :cool: :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 ok men det finns andra som inte vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 gör dom inte en DOOM film?med the rock.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Den blir nog som den första resident evil filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 22 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 sorry jag mena Doom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wictor 22 Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 The Rock kommer inte ha huvudrollen. Bevis finns på us.imdb.com Eller har jag fel nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Doom 3 finns till och med som bräd spel. Reklam skit, allt för att få lite extra pengar. En Doom 3 film...hmm...den kommer säkert suga. O.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 The Rock, :huh: Doom :o (!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Jag tycker doom 3 är inte så bra....Doom är ju bäst ....det krossar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Vem är The Rock? Har aldrig hört talas om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 kommer suga som f*n tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.