Escain Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 linnea, på start-menyn! asså där man väljer va man ska göra, starta ett nytt spel elle radera ett spel...där ska du trycka L,start,vänster! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 e de där spelet kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jepp, de e jättekul, så länge man itte har varvat de en tio gånger...men de tar tid att varva de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Jag tog en kod från internet :D ! Fick ett lvl 57 team med massa items och 9999999 gold :D ! + alla djinns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 KAN DU SÄGA DEN DÅ?!?! [/size]ELLER ÅTMINSTONDE HEMSIDAN DÄR DU TOG DEN FÖR JAG HAR FASTNAT PÅ AIR´S ROCK, GAROH, AQUA ROCK, CHAMPA OCH DET DÄR STÄLLET NÄR MAN SKA TILL LEMURIA. OM NÅN KAN HJÄLPA MIG, SNÄLLA GÖR DET FÖR JAG TYCKER ATT GOLDEN SUN1,2 ÄR TVÅ AV DOM BÄSTA SPELEN I VÄRLDEN!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 23 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Ja jag tog också från internet men jag vill ha mina egna gubbar för de var på level 99... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg