Don Chief Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Hmm...många som klagar på den "Stora handkontrollen" till Xbox...finns ju i mindre storlekar..men har man händer nog till orginal kontrollen så är denna överlägsen, men man måste vänja sig. Något som många stolta x box ägare upptäckt.....var bara det...handkontrollen kan inte få mer kritik för den finns i alla möjliga storlekar och utformningar. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 håller med dig jag gillar "den stora" handkontrollen bäst men det kanske är för att jag har vant mig vid den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Den "stora" är ju inte änns stor <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Xbox kontrollen e den bästa kontrollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Ps 2 dosan är mkt bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 ps2 kontrollen e äcklig att hålla i :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Man känner sig som en bebis :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Är jag den ända som gillar "S" kontrollen ? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 nej jag gillar den lika mycket :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Vadå "S"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Den stora handkontrollen är för mig(dom större).... :D gillar den bäst asså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Jag tycker också den är bäst :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg