Shockwave Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 var köper man dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 (redigerat) på nån japansk webbaffär som heter D-direct, kostar 1700 kr, men jag vet inte i yen Redigerat 18 Mars 2004 av Darth Ratchet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 dem där cyklarana är grymma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 varför hata ps2 för att dom konkurerade ut sega, själv tycker jag att man själv isåfall ska ta ps2 eftersom det var det enda som lyckades stoppa SEGA, men jag tycker också att det var synd att Sony konkurerade ut SEGAs hårdvarutillverkning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonas_spelaren Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 varför hata ps2 för att dom konkurerade ut sega, själv tycker jag att man själv isåfall ska ta ps2 eftersom det var det enda som lyckades stoppa SEGA, men jag tycker också att det var synd att Sony konkurerade ut SEGAs hårdvarutillverkning Jag hatar inte PS2 men jag jag tyker att alla sega spel är såååå tråkiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 skulle va kul att ha en cyckel där det står sega :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 inte bara kul också häftigt att ha en cykel där det står sega. tänk er en sonic cykel skulle vara grymt om dom gjorde en sån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg