Gäst Nike Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 (ganska), fina bilder ;) :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 man tackar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Dem var ju riktigt fina ! Jag skulle aldrig kunna teckna sådär :P By the way, jag kan inte teckna överhuvudtaget :D En i min förra klass var riktigt grym på att rita manga, jag förstår mej varken på henne eller dej, för ni ritar minst lika fint båda två :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 kan inte nån annan lägga i några bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 japp jag har gjort dem själv vad tycker ni bild 1 bild 2 bild 3 bild 4 coola vad :lol: då var coola bild3 är min favvo :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 jag har den som bakgrund :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Här är en master cheif jag ritade. Tyvärr har jag ingen scanner, så jag fick plåta den med webcamen :( http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/Uah.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Nice indeed ^^.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jo, den var väldigt otydlig må jag säga. Han ser ut att vara lite bred.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Vad är det, jag tycker den var väldigt otydlig.. En väska eller skor eller någon fotölj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 men hallå läs hans inlägg !!! :angry: det är ju masterchief från halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Vad är det, jag tycker den var väldigt otydlig.. En väska eller skor eller någon fotölj.. LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.