Hoppa till innehåll

Kolla In Detta!


shacti

Rekommendera inlägg

  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 3 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
kalla de va du villl men de e lär dig tecvkna manga elle nå sånt o dessutom va dom rätt enkelformiga o dom 2 huvuna ser tjocka ut kolla på denna o den på mina avatar o min press ja e en manga tok ska du veta o denna bild ja skikkar to mig flera timmar o rita o nåra minuter i photoshop

 

Bifogade bild(er)

 

 

jag tycker att du skryter lite mycket men dina bilder va snygga synd att inte jag kunde skika in´mina bilder :( :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
kalla de va du villl men de e lär dig tecvkna manga elle nå sånt o dessutom va dom rätt enkelformiga o dom 2 huvuna ser tjocka ut kolla på denna o den på mina avatar o min press ja e en manga tok ska du veta o denna bild ja skikkar to mig flera timmar o rita o nåra minuter i photoshop

 

Bifogade bild(er)

 

 

jag tycker att du skryter lite mycket men dina bilder va snygga synd att inte jag kunde skika in´mina bilder :( :(

Det är sant, sant. Jag tycker att BluRkzz har delvis rätt. Den chibi-manga stil boken är inte nån bra bok att utgå från (sålänge inte du vill teckna i chibi-stil, men det är bara rekommenderat för extremt erfarna tecknare :blink: ). Teckna manga (eller vad det nu heter av Akira Toriyama) är ju till och med bättre än den boken, han ger många bra tips. Men jag tycker att han inte tecknar så skit snyggt (jämfört med andra). Själv är jag inte så jätte bra på att teckna manga, lite sämre än lagom. Fokuserar just ny på perspektiv på figurerna och rörelser.

 

TIPS!!! När du tecknar en gubbe, teckna HELA kroppen. Ifall du inte gör det i början blir det svårt med att göra rörelser i framtiden. Man tänker inte på det ofta men så är det för de flesta.

Redigerat av Naruto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...