<X!NG> Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (redigerat) Jag behöver ett tips. Ni vet efter man har skjutit supermissile på en dörr i pendrana drifts bossen som e efter där e helt omöjlig ´han fryser mig hela tiden och då rullar han på mig så jag tappar jättemycket liv. Redigerat 1 November 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 gå längst till kanten och göm dig bakom en "vägg" sen när han rullar kan han inte träffa Dajj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Du ska gömma dej bakom "väggen", ja. Den var en jävligt ful kärra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 du ska rulla ihop dig till morph ball när han rullar ihop sej (om de nu e rätt boss, va så längesen jag spelade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fagg3 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Hur kommer man till pendrana drifts ? Detär väll där man får spider ball ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 1 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Man måste klara den bossen som jag har skrivit om då får man spider ball ställ dig bakom en vägg när han börjar rulla då träffar han dig inte. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 aså, det blir mycket enklare om ni nämner namnet på bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Vet ju inte vad han heter men det är en sten gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 amen DAAAA.......... det e ju bara att scana honom (om ni vet hur man gör) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Om du har mindre eller fem energi tankar ge upp. Annarsså är det bara att starta temrhminal visor (nåt sånt heter den) skjut på den varma stenen (använd power beam den sjuter du snabbast med) gå i sid led och akta dig för attackerna medans du mossar på han. när du sen ser lika mycket som ingenting så slå om till combat visor skjut då på den isiga stenen gör samma som den varma. Upprepa tills han dör. ! :evil: varvat det 10 gånger exakt :evil: ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 man behöver inte ha fem energy tanks. jag klara honom me bara tre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag klarade han också med bara tre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg