Hoppa till innehåll

Någon Som Gått På Kryckor?

Claudia

Rekommendera inlägg

jaaa usch jag snublade från en Tåg stations rull trapan fick vara hemma i 3 månader missa hela mitt sommarlov det där var för 2 år sen, :( trappan var typ 40 meter hög usch :(

Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(# 21 @ 09/10-2004 22:43:55)

Om du inte orkar ta dig fram så kan du kräva rullstol eller taxi. Och om det inte finns någon hiss i skolan så kan du stämma dem!

Det beror på.

Har skolan flera våningar kanske det går.

Har skolan bara en våning så kan man inte kräva det.

Samtidigt behöver man inte ta sig uppför trappor då. ;)

Iof, men iaf den har flera våningar ska den ha en hiss.. ;P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, visst man får vänja sig. Men det gör nu ondare i händerna än i foten.

Vi har hiss i vår skola. Men jag måste övertala expeditionen att ge mig nyckeln till den. Jag har mitt skåp tre våningar upp. Och att gå i trappor med kryckor får jag nog av när jag går hemmifrån. Bor på andra våningen i ett hus från 1900-talets början, ingen hiss!

Ha kryckor i två månader?? Aj... behöver bara ha det i tre veckor. Det är bara en spricka och en stukning så det går nog fortare.

Jag ramlade på jumpan av en hård tackling. Men vem fånar sig och går av planen för en liten tackling? Så jag fortsätter att springa, ehh... halta, tills en annan lagkamrat kliver på den. Fick sedan höra att en fotbollspelare hade kört en hel match med brutet ben... vilka galningar det finns va?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...