Theodor! Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 J ag tycker faktis att Burn out 3 är riktigt bra vad tycker ni? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Koul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 vet inte har aldrig kört det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Ett av dom roligaste speln i år (hittintills) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jag var hos min kompis o spelade burnout. O ja tyckte att d ägde verkligen. Så ja såg trailer till burnout 2 till gamecube, så jag bestämde för att se burnout 3 trailern. Jag hittade den o d e d bästa bil-spelet som finns överhuvudtaget. Så för mig, Såklart att jag ska köpa d!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Ett av dom roligaste speln i år (hittintills) Håller med. Ninja Gaiden, Burnout 3, Halo, Halo 2 och Fable är bäst i år :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (Xray @ 09/10-2004 16:47:52) Ett av dom roligaste speln i år (hittintills) Håller med. Ninja Gaiden, Burnout 3, Halo, Halo 2 och Fable är bäst i år :D Halo kan väl inte vara det bästa spelet i år häller ;) Och halo 2 har ju inte kommit men det kommer nog bli det bästa spelet i år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jag menar inte bara de spelen som blev skapade i år! Man kan ändå vara årets bästa spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 men Burn out 3 är vell typ bara bil spel inge skut?:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Men det är inte exakt som ett bilspel man puttar ut varandra och sånt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Utmärkelsen årets bästa spel är väl de spelen som är skapta i år men aja nu slutar vi prata om detta. 1. Fable 2. Burnout 3 3. Ninja Gaiden(även fast NG inte är ett av mina favo spel så är det ett väldigt bra och välgjort spel. så ser min 3 top lista ut i år(än så länge) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 jag tycker burnout 3 e bra o NG men halo 2 kommer att ta allt det e jag 10000% säker på :D :D :D :gitarr: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg