Selene Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jag har en fråga, är det någon som vet hur man får Chao att plantera träd! (dom tar bara upp fröet och släppar runt på det sedan släpper dom den) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 du måste ha spaden som man får när man klarat nivå 3i i Poolen på Beginner race Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 min ena chao har den men han anväder den aldrig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jo den första Chao som fick spaden är den som kan platera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 oki! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 vilket lvl är du i ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Rexx: Jag har fyra men den som jag tränar mest Dino är på level 50-55, Va e dina på då? Jag har provat att ge Dino ett träd frö men han springer bara runt med den och får ett frågetecken över huvudet sedan släpper han den! Föresten hur ser era Chaos ut? (kan ni lägga upp bilder så vore de kul!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag har en chao som e level 99 iallt jag har klarat nästan allt i hela spelet jag har inte fått alla emblems Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Kul :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splinter_fox7 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 min chao är på lvl 2 på allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Rexx: Jag har fyra men den som jag tränar mest Dino är på level 50-55, Va e dina på då? Jag har provat att ge Dino ett träd frö men han springer bara runt med den och får ett frågetecken över huvudet sedan släpper han den! Föresten hur ser era Chaos ut? (kan ni lägga upp bilder så vore de kul!) 99 och har spuer lvl:ar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Ehm... Det finns igna Super Levlar >______> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg