Selene Skrivet 13 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Någon mer än jag som tycker att det är roligta att hålla på med dom? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Ganska... Men ibland är dom dumma ihuvet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 min bästa har haft lv99 på power och run men nu har han transformat så nu är han dålig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 0013: det kan jag hålla med om :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Ehm... Det finns igna Super Levlar >______> jo klara beginer,strandrad och expert på karate sen så får man super klara det chaon har Super i alting istället för B A ranker ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag har bara super kvar på karaten! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 jag har bara klarat beginer med min Spike den är hero swim och är i lvl 28 i swim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 vet inte vilken lvl min elvis är men har nån hittat en pumpa...? jag har och gav den till en så satte han den på huvet... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst dragonius Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 ja har en som heter Beowolf han e skitgrym som f*n!!! lv:99... han är skit bra på attack och run... PS: Dark chao Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Min elvis e lvl 99 men han e ängel chao min andra kommer inte ihåg namnet e dark chao... ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Har inte spelet, men vad gör man med Chaos och måsste man klara spelet för att få en ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Chaos är några Små krabatar som du ska pyssla om. Man ska ge dom mat och träna dom i lite saker tex. swimming (simning.) Kul spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg