Hoppa till innehåll

Sonic Adventure 2 Battel


Selene

Rekommendera inlägg

vet inte vilken lvl min elvis är men har nån hittat en pumpa...?

jag har och gav den till en så satte han den på huvet... :D

 

jag har två pumpor men jag tycker dom är snyggare utan men vet nån hur man får döskallar??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Eftersom det är samma ämne... När man går in i Select Stage och kör 2:nd och 3:nd mission och så vidare... I tredje missionen: Find the lost chao, var är den? Höll på med en bana hur länge som helst men kan inte hitta den! :( Och jag har vunnit alla level 3 chao race och vunnit grejer men var tar sakerna man vinner vägen? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom det är samma ämne... När man går in i Select Stage och kör 2:nd och 3:nd mission och så vidare... I tredje missionen: Find the lost chao, var är den? Höll på med en bana hur länge som helst men kan inte hitta den!  :(  Och jag har vunnit alla level 3 chao race och vunnit grejer men var tar sakerna man vinner vägen? :blink:

 

 

Du moste ha mystery melody för att kunna hitta chaoen på find the lost chao.

den chao du vinner med tar fram saken och leker med den ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du kör banan "Pumpkin Hill" med Knuckles, flyg till en kyrka som ligger långt upp och som har en kyrkogård. Där ska det finnas ett djur som heter Skeleton Dog :blink: , ge den till din chao så tar den på sig vad som helst du ger den ( Förutom nötter från träden :P ) För att få en dödskalle, gräv i Dark Garden och för pumpa gräv i Hero Garden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min Chao spike har försvunnit :( jag hade haft den på mitt gameboy advace och när jag hade tagit tillbaka den så hängde sig spelet och den fanns inte kvar längre sen när jag tog en annan för att göra lika bra så hände samma sak men det är inte det jag tänkte fråga utan jag undrar vad man ska göra när det är mating seson för ens chao.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...