Gäst max99 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 jag har märkt att här på fuska.se finns många idioter!! inga namn nämda men några exempel: "nej max99 är s*tanist..han skulle döda en med en krokig dolk och dricka getblod!" hur dumt är inte det? jag skrev att jag hatade s*tanister och ett annat att jag hatade bush!! men då kom "max99 och 0013 är bushs berömare och jag hoppas att dom dör" ursäkta språket men ni som jag syftar på kan dra åt h*lvete era jäkla svin!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 aha, och din poäng är......? (vad vill du komma fram till) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Anmäl --> Skriv din anmälan. Klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Ja så enkelt är de skapa inte nya trådar för de anmäl istället ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 ok...ville bara påpeka dom så att dom lägger av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 ok...ville bara påpeka dom så att dom lägger av! anmäl istället (som Dannie sa) så kanske dem får en varning, och lägger av ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Va?! Vad har jag gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 max, nu får du väl förfan skärpa dej, du sa att om du såg en s*tanist så skulle du sprätta upp dom. fattar inte du hur äkligt och s*tanistiskt det låter? och då va jag lite väl ironisk och sa detdär. när du du säger så så är ju du inte bättre än dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 ja det låter kanske som det men varför tror du då att jag är s*tanist om jag skrev att jag hatade dom..jag fattar inte det allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 FATTA FÖR f*n! JAG VA IRONISK! Jag sa inte att du va en s*tanist, jag sa att du LÄT som en. "om jag ser en så ska jag sprätta upp honom" låter JÄVLIGT s*tanististk! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Jag tror han överdriver bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Men jag blir förbannad! blir så j*vla trött på honom.. ps. diablofire, man får bara ha 4 rader text i signaturen, jag ser 10. ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.