LiQuiDe Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 hur skriver man in ett fusk?????? :evil: Citera
Offline Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 Det lättaste du kan göra är nog att skicka fusket till en skribent..(tillexempel mej ;)) Det andra sättet är jag lite osäker på.. Citera
LiQuiDe Skrivet 10 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 :och hur gör jag det ?????blink: Citera
nebbig Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 :och hur gör jag det ?????blink: Bifoga inte bilder i onödan tack... Citera
Chagi Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 gå in påwww.fuska.se till vänster om dej er du nu massor av konsler välj konsol nu är det en massa bokstäver välj bokstav sen ser du en massa spel om du inte ser de spel du söker gå till nästa sida sen väljer du spel sen klicka på skicka in fusk sen så skriv fusket men man måste vara inloggad föratt kunna skicka in fusk Citera
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 :och hur gör jag det ?????blink: Vadå, hur du pmar, under Green Devils inlägg finns det en knapp där det står PM, tryck på den :) Citera
Chihuahua Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 du Bowser_jr, bifoga inte bilder i onödan, det är förbjudet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.