Hoppa till innehåll

Spiderman 2

cool_boy

Rekommendera inlägg

Ja det är kul. Man kan swinga sig genom NEW YORK skit härligt.

På gatan fins det folk som ropar på en om man går och pratar med dom

får man ett uppdrag. T.ex RÄDDA EN MAN SOM HÅLLER PÅ ATT FALLA NER FRÅN ETT HÖGT HUSTAK,HJÄLPA POLISEN ATT SPÖA TJUVAR ELLER

SPÖA RÅNARE SOM RÅNAR EN BIL FULL MED PENGAR. Sen kan man leverera pizza eller fotta med en kamera och ge bilderna till DAILY BUGLE. DET VAR ALLT JAG ORKAR SKRIVA.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oooh, visst är det kul, det är minst lika kul även fast jag har klarat ut det :P Att svinga sig så fritt är SÅ underbart i jämförelse med ettan där nätet fastnade i luften och där man inte kunde gå på gatorna, utan det tog stopp vid en viss nivå . =/ På tvåan svingar man sig mot föremål, vilket är mycket bättre, och man kan ju gå på gatorna ! Och ännu fräckare, man kan göra stört dykning från Empire State Building ! Vadå läckert ? Och att fightas med skurkar på gatan e as gött . Man har hur många olika fighting rörelser att använda som helst . Min favorit är när man haffar skurken med ett nät och svingar han fram och tillbaka på marken och runt . Och sedan när han är kaputt hänga upp honom i en lykstolpe :) De mesta jag åstadkommit är tio st på samma lykstolpe, GISSA om de såg roligt ut :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svårighetsgrad: Det är faktiskt inte så svårt, bara att de finns vissa uppdrag man kanske får spela om ett par gånger innan man klarar det, men annars så är det lagom svårt, tillräckligt svårt för att de ska bli kul :) Et tuppdrag jag fastnade på mest var när man skulle förinta tre robotar, 5 gubbar och ledaren över alla . Det var lite svårt faktiskt .

Värt att köpa ? Priset på det är ju inte högt precis, och som jag skrivit så är det väldigt roligt . Japp, värt att köpa .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...