cool_boy Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 (redigerat) är spiderman 2 roligt, kan man gå på gatorna och jaga brotslingar när man vill Redigerat 10 Oktober 2004 av cool_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 är spiderman 2 roligt, kan man gå på gatorna och jaga brotslingar när man vill mm 100% :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Ja det är kul. Man kan swinga sig genom NEW YORK skit härligt. På gatan fins det folk som ropar på en om man går och pratar med dom får man ett uppdrag. T.ex RÄDDA EN MAN SOM HÅLLER PÅ ATT FALLA NER FRÅN ETT HÖGT HUSTAK,HJÄLPA POLISEN ATT SPÖA TJUVAR ELLER SPÖA RÅNARE SOM RÅNAR EN BIL FULL MED PENGAR. Sen kan man leverera pizza eller fotta med en kamera och ge bilderna till DAILY BUGLE. DET VAR ALLT JAG ORKAR SKRIVA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 ja det e skit kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Oooh, visst är det kul, det är minst lika kul även fast jag har klarat ut det :P Att svinga sig så fritt är SÅ underbart i jämförelse med ettan där nätet fastnade i luften och där man inte kunde gå på gatorna, utan det tog stopp vid en viss nivå . =/ På tvåan svingar man sig mot föremål, vilket är mycket bättre, och man kan ju gå på gatorna ! Och ännu fräckare, man kan göra stört dykning från Empire State Building ! Vadå läckert ? Och att fightas med skurkar på gatan e as gött . Man har hur många olika fighting rörelser att använda som helst . Min favorit är när man haffar skurken med ett nät och svingar han fram och tillbaka på marken och runt . Och sedan när han är kaputt hänga upp honom i en lykstolpe :) De mesta jag åstadkommit är tio st på samma lykstolpe, GISSA om de såg roligt ut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 11 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 (redigerat) är det svårt då Redigerat 11 Oktober 2004 av cool_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 japp, det är kul, fast inte när man fastnar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 11 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 är det värt att köpa då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 japp absolut!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Svårighetsgrad: Det är faktiskt inte så svårt, bara att de finns vissa uppdrag man kanske får spela om ett par gånger innan man klarar det, men annars så är det lagom svårt, tillräckligt svårt för att de ska bli kul :) Et tuppdrag jag fastnade på mest var när man skulle förinta tre robotar, 5 gubbar och ledaren över alla . Det var lite svårt faktiskt . Värt att köpa ? Priset på det är ju inte högt precis, och som jag skrivit så är det väldigt roligt . Japp, värt att köpa . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 på webhallen kostar det 495kr. jag ska köpa san andreas, tycker ni att jag ska köpa spiderman 2 också då eller ska jag vänta med spiderman 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Du ska inte köpa Spiderman2 på webhallen, frakten är ganska dyr och spelet är också ganska dyrt, på elgiganten.se kostar det nog 399:- och frakten är nog inte så dyr... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg