sboy2 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 jag tycker att luigi är bäst och de hära zelad majoras mask banan är skojigast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Favvo bana: Final destinition Favvo gubbe: Roy, Sonic Tjena företsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 f*n sonic finns inte :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Gubbar: 1. Link 2. Ganondorf 3. Young Link 4. Zelda/Sheik Banor: 1. Hyrule Castle 2. Great Bay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 jag gillar det här spelet eftersom det är kulk till skillnad från andra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 vadpå andra spel är också bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 mmm... men det finns vissa sop-spel helt enkelt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Spelet varar länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Gubbar: 1.Link 2.Captain Falcon 3.Sheik Banor: 1.Big Blue 2.Hyrule Castle 3.Final Destination Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 f*n sonic finns inte :evil:sonic finns inte på PAL verisonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Vad ska man då ha om inte PAL verisionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 mina favvo gubbar är: Link,Bowser och DK. Favvo bana: Hyrule tempel,Greatbay Men jag har inte förstått än, finns Sonic eller ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg