HerrHubba_Bubba Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Hur mycker koster en sån hund ungefär? Nån i Skåne som säljer en valp?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Kan kosta runt en 6000-7000 kr men jag vet inte säkert. :lol: (väldigt dyrt i alla fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 usch dom e ju fula dom hundarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 10 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Dom e coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Hatar hundar :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 ämnet har inte att göra med om man gillar hundar utan om det finns någon som säljer en engelsk bulldog i Skåne. Stor skillnad. Jag bor här nere i Skåne, men jag vet inte riktigt. Om du har nära till någon djuraffär kan du alltid ta dig dit och se efter om det är någon som annonserar. Ofta har man annonstavlor på affärer också, där kan det hända att det står något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Kolla på blocket, koll eller nåt. Brukar finnas på annonssidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.