Hoppa till innehåll

Ny Dator!


Alex_best
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Spirtual

så klart jag ska spela på den men jag vet inte hur bra man ska ha för att kunna spela spel som:CS Condion zero och world of warcraft.

men men...... :P skriv in bara!

Dell funkar bra till det ;) Men då får du ju ha som sämst ett intel pentium 4(Det har jag o det funkar för mig)..lillbrorsan har dell med intel pentium 2 o det laggar lite ibland för honom ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

För WoW och CS CZ behöver du ingen high tech dator. Ska du däremot spela Doom3 på ultra så bör du ha bra grejor.

 

KÖP INTE FRÅN DELL! Jag gjorde det förut, ångrar mig, svindyrt att uppgradera datorn. Köp nåt från Komplett.se eller nåt sånt istället!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja! Det är dom verkligen, man kan köpa dator i delar, eller om man vill så får dom bygga ihop den och testa den, riktigt bra. ska kika efter ett lämpligt paket åt dig.

 

detta är ett paket som är både billigt och ganska bra, tror det passar dig och dina behov bra. http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=301753&cks=PRL

Redigerat av Ozoon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack, den ser bra ut den där länken till dator.

Men min farsan som "köper" dator litar inte på ihop plockade datorer <_< men det var bra fram taget! :D

Vadå litar inte på ihopplockade datorer, alla dator är ju byggda nån gång. Gör ni så att dom bygger den på komplett så är den ju testad så att den ska funka.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...