Gäst Spirtual Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 så klart jag ska spela på den men jag vet inte hur bra man ska ha för att kunna spela spel som:CS Condion zero och world of warcraft. men men...... :P skriv in bara! Dell funkar bra till det ;) Men då får du ju ha som sämst ett intel pentium 4(Det har jag o det funkar för mig)..lillbrorsan har dell med intel pentium 2 o det laggar lite ibland för honom ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 senig: Din burk har långt över de krav som är för wc3 och cs:cz.. Köp typ en sån burk som Ozoon fast med lite mer ghz tycker jag.. 512 mb ddr räcker för övrigt om du inte vill kunna spela riktigt krävande spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 För WoW och CS CZ behöver du ingen high tech dator. Ska du däremot spela Doom3 på ultra så bör du ha bra grejor. KÖP INTE FRÅN DELL! Jag gjorde det förut, ångrar mig, svindyrt att uppgradera datorn. Köp nåt från Komplett.se eller nåt sånt istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Japp, komplett är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 (redigerat) Ja! Det är dom verkligen, man kan köpa dator i delar, eller om man vill så får dom bygga ihop den och testa den, riktigt bra. ska kika efter ett lämpligt paket åt dig. detta är ett paket som är både billigt och ganska bra, tror det passar dig och dina behov bra. http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=301753&cks=PRL Redigerat 11 Oktober 2004 av Ozoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Bra förslag..! Perfekt för de spelen han vill köra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
master yoda Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 (redigerat) DET JAG HAR GÅR VÄLDIGT BRA HAR 36 SPEL INSTALERADE OCH 58 LÅTAR SPRADE OCH 63 VIDEO VÅR DATOR ÄR EN NETWORK SIENNA MED BYTT MINNES OCH GRAFIKKORT Redigerat 12 Oktober 2004 av master yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Windows XP Home Edition 512 Internminne 80 GB Hårddisk Det är bra grejer det men det finns bättre/sämre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alex_best Skrivet 14 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Tack, den ser bra ut den där länken till dator. Men min farsan som "köper" dator litar inte på ihop plockade datorer <_< men det var bra fram taget! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 fujitsu siemens e rätt billiga o har enormt tryck jävligt bra e min iallafall :D min komis köpte en för 15 000 och har över 200 gb :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 (redigerat) Ska du köpa grafikkort ska det vara: ASUS V8460 ULTRA ca 5700:- Hemsida: www.asus.com Redigerat 14 Oktober 2004 av Neko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Tack, den ser bra ut den där länken till dator. Men min farsan som "köper" dator litar inte på ihop plockade datorer <_< men det var bra fram taget! :D Vadå litar inte på ihopplockade datorer, alla dator är ju byggda nån gång. Gör ni så att dom bygger den på komplett så är den ju testad så att den ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.