Gäst Golden Star Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 själv vill jag bli väg arkitekt dt tycker jag e mycke roligt att hålla på med sånt! :lol: och jag e bra på dt :student: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 stackars dem i gatorna dålig framtid dem måste sälja nötter i vägarna, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag vill bli filmkritiker eller journalist av något annat slag. Eller något inom film iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Vill bli flygpilot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 :lol: att ble en berömd manga tecknare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 (redigerat) :lol: att ble en berömd manga tecknareKan du inte bli om du inte är född i japan, som jag antar att du inte är. LOL :lol: Redigerat 11 Oktober 2004 av Queezer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Det kan man visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Nej, för att göra riktig manga måste man vara född i japan. Så det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Starta ett tv-spels företag med KazeN^ som heter Kazness Corp. ;D;D;D... Om det inte blir så, önskar jag att jag blir tv-spels utvecklare.. Skulle gärna ha hand om musiken och ljudeffekterna ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 skulle vilja bli egen företagare och tillverka datorer....eller tvspel-utvecklare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Datorspels utvecklare skulle jag vilja bli ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 (redigerat) Japp, det blir kazness corp. =). Det ska bli så ;) ;D Då tar jag hand om det grafiska och själva basics :) Redigerat 11 Oktober 2004 av KazeN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.