Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Eller jag vet drömjobb som italiensk maffia B) Jätte roligt jobb.. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 vet du, jag tror han skämtade, fast man vet ju aldrig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Man kan aldrig vara säker på om någon skämtar eller inte... 0013: överdriv inte... Gubbe? Hmmm... sexuella trakaserier, jag kan stämma dig på ett miljard bellop och ha det som startkapital till tvspelsfirman! Kan man tänka sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 I alla fall maffia B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Jag ska som sagt bli spelutvecklare. Mitt företag ska hete 'Solo'..Vet inte varför. Ska iaf utveckla ett Halo, Starwars inspererat stealth spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Man kan aldrig vara säker på om någon skämtar eller inte... 0013: överdriv inte... Gubbe? Hmmm... sexuella trakaserier, jag kan stämma dig på ett miljard bellop och ha det som startkapital till tvspelsfirman! Kan man tänka sig... tyvärr det var ej sexuella blabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Därför hon tror jag ska gå på att hon e Gubbe ja, just dt ja!du trackar honom ... jag hjälper dig, Claudia! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.