tv_spels skapare lr äger nintendo
Drömjobb
Vill inte nämna mitt drömyrke för då blir jag mobbad i skolan o tappar lusten.
Men det skulle var kul att spela i nåt metalband :)
Jo jag vet man kan lära sig det men man kan i alla fall inte bli författare eller nåt.Manga serierna måste göras av japaner.Nej. Manga är japanska serier. Man kan inte rita äkta manga om man inte är från Japan. Vem som helst kan rita i mangastil men inte äkta manga. Slutdiskuterat.
Jobba på nintendo =P
Livvakt kanske!!!
ja, dt kan oxå va ett bra jobb
Yrkesmördare!!
Haha då har du ingen chans mot mig <_< .faktis man får mycket betalt av det men man måste först göra ett mord.Yrkesmördare!!
0012: Han får väl bli vad han vill.. ;P, och jag tror han har en chans mot dig om han kommer med ett prickskytte gevär och en k-pist.. ;P.. Fast det är nog svårt att få ett sådant jobb i sverige via arbetsförmedlingen xD
Jag skulle villa vara "spel-testare"!!!!!!!!!!! :cool: :cool: :cool: :cool:
jaja tyå o Södra europa är tillåtet men dem nordiska länderna i Europa tror jag inte men dem tillåter självklart i Amerika.0012: Han får väl bli vad han vill.. ;P, och jag tror han har en chans mot dig om han kommer med ett prickskytte gevär och en k-pist.. ;P.. Fast det är nog svårt att få ett sådant jobb i sverige via arbetsförmedlingen xD
Det är inte tillåtet någonstans. <_<(0012 @ 17/10-2004 19:36:50)0012: Han får väl bli vad han vill.. ;P, och jag tror han har en chans mot dig om han kommer med ett prickskytte gevär och en k-pist.. ;P.. Fast det är nog svårt att få ett sådant jobb i sverige via arbetsförmedlingen xD
jaja tyå o Södra europa är tillåtet men dem nordiska länderna i Europa tror jag inte men dem tillåter självklart i Amerika.
man kan ju alltid prova i italien :P :visslar:0012: Han får väl bli vad han vill.. ;P, och jag tror han har en chans mot dig om han kommer med ett prickskytte gevär och en k-pist.. ;P.. Fast det är nog svårt att få ett sådant jobb i sverige via arbetsförmedlingen xD
Ingen av er skulle kunna döda någon. Detta är för grovt för att skämta om tycker jag.
veterinär!!! det vill jag absolut bli! eller hovslagare, det är också nog ganska kul!
:lol:
Men det där med yrkesmördare var ett skämt.
bloodman: Varför inte?
Jag vill bli: Bäst i världen på Bmx... Jag skulle åka på turné o göra en road-trip... :)
De är min planerade framtid surru ;)
svårt att göra en bra karier i den branchen ;)Jag vill bli: Bäst i världen på Bmx... Jag skulle åka på turné o göra en road-trip... :)
De är min planerade framtid surru ;)
älskar att skriva tänker bli journalist och sen skriva en bok tror jag
läser mycket och tecknar så en lista över vad jag skulle vilja bli ser ut så här:
1. testspelare (inte troligt men man kan ju drömma)
2. jobba på nintendo :rolleyes:
3. reporter/journalist
Att vara världsminister har jag inget emot. :rolleyes: