💬
Logga in
Fuska.se

Drömjobb

90 svar · startad

tv_spels skapare lr äger nintendo

Vill inte nämna mitt drömyrke för då blir jag mobbad i skolan o tappar lusten.

Men det skulle var kul att spela i nåt metalband :)

Senast ändrad:

Nej. Manga är japanska serier. Man kan inte rita äkta manga om man inte är från Japan. Vem som helst kan rita i mangastil men inte äkta manga. Slutdiskuterat.

Jo jag vet man kan lära sig det men man kan i alla fall inte bli författare eller nåt.Manga serierna måste göras av japaner.
17 Oct 2004

Jobba på nintendo =P

Livvakt kanske!!!

ja, dt kan oxå va ett bra jobb

Yrkesmördare!!

Yrkesmördare!!

Haha då har du ingen chans mot mig <_< .faktis man får mycket betalt av det men man måste först göra ett mord.
Bambi

0012: Han får väl bli vad han vill.. ;P, och jag tror han har en chans mot dig om han kommer med ett prickskytte gevär och en k-pist.. ;P.. Fast det är nog svårt att få ett sådant jobb i sverige via arbetsförmedlingen xD

Jag skulle villa vara "spel-testare"!!!!!!!!!!! :cool: :cool: :cool: :cool:

0012: Han får väl bli vad han vill.. ;P, och jag tror han har en chans mot dig om han kommer med ett prickskytte gevär och en k-pist.. ;P.. Fast det är nog svårt att få ett sådant jobb i sverige via arbetsförmedlingen xD

jaja tyå o Södra europa är tillåtet men dem nordiska länderna i Europa tror jag inte men dem tillåter självklart i Amerika.
(0012 @ 17/10-2004 19:36:50)

jaja tyå o Södra europa är tillåtet men dem nordiska länderna i Europa tror jag inte men dem tillåter självklart i Amerika.

Det är inte tillåtet någonstans. <_<

man kan ju alltid prova i italien :P :visslar:

Ingen av er skulle kunna döda någon. Detta är för grovt för att skämta om tycker jag.

18 Oct 2004

veterinär!!! det vill jag absolut bli! eller hovslagare, det är också nog ganska kul!

:lol:

Men det där med yrkesmördare var ett skämt.

bloodman: Varför inte?

Jag vill bli: Bäst i världen på Bmx... Jag skulle åka på turné o göra en road-trip... :)

De är min planerade framtid surru ;)

Jag vill bli: Bäst i världen på Bmx... Jag skulle åka på turné o göra en road-trip... :)

De är min planerade framtid surru ;)

svårt att göra en bra karier i den branchen ;)

älskar att skriva tänker bli journalist och sen skriva en bok tror jag

läser mycket och tecknar så en lista över vad jag skulle vilja bli ser ut så här:

1. testspelare (inte troligt men man kan ju drömma)

2. jobba på nintendo :rolleyes:

3. reporter/journalist

Att vara världsminister har jag inget emot. :rolleyes:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in