NosH Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 hsn ni gjort nånting här på fuska som ni kan skryta över jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 (redigerat) Jag har gjort Admins avatar. Jag är typ den 11:e med flest inlägg. Fast egentligen ska man inte skryta om sånt. Redigerat 11 Oktober 2004 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 hsn ni gjort nånting här på fuska som ni kan skryta över jag har att du fått wargreymon i digimon spelet, ja det har jag märkt att du gjort. Sjäölv har jag inte övedrivit/skrytit om nått..... he he... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 ligger Trea på inläggs toppen och har haft en avatar längst(Min förra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 nej. jag har inte gjort något :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag har drivit en Hata-ps2-klubb :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag är moderator :P Hahaha :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 jag har medlemsnummer 25. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag är den första som såg ett pokekort va i japan när det kom fick första exemplaret av paket som någonsin säljts i hemlandet japan.Hehehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 plus att jag fick Fire red först av alla i hela fuska fick den 5 månader innan den kom till sverige OLË Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 (redigerat) Jag.. Ja, jag bara finns här och ligger ganska högt på inläggs toppen.. Men annars har jag inget att skryta med.. Förutom att det snart är min årsdag ;D EDIT: Fast inte allt för snart, såg jag nu =/... Jag har väl många kompisar oxå =D Redigerat 11 Oktober 2004 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Så nu ska jag skryta :P Jag har en biljett till Slipknot o Slayer ;) Jag kan refrängen på Fear of the Dark Fear of the dark Fear of the dark I have the constant fear that something's always near Fear of the dark Fear of the dark I have the fobia that someone's always there :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.