incognito Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Sök efter det på http://www.download.com. Ladda ner Photoshop 7.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Sök efter det på http://www.download.com. Ladda ner Photoshop 7.0. Tack så mycket! Men vissa pratar om 6.0. Vad är skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 7.0 är nyare och bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 7.0 är nyare och bättre. Måste man inte kunna ha någon särskild dator för att kunna ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Nja. Men om man har en seg dator så tar det lång tid att ladda ner det. Fast för mig tog det 2 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Nja. Men om man har en seg dator så tar det lång tid att ladda ner det. Fast för mig tog det 2 min. 2 min? Vad har du för dator som kan ladda ner Photo Shop på 2 min? För mig så tog det 1 h och vi har bredband och vi har en helt ny dator så då vill jag veta vad du har för datpr om du laddade ner det på 2 min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 men man kan ladda ner en grej från microsoft update som gör att det går as snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Heh, jag vet inte. Datorn fick ryck och gick i 814 kb/s. Den brukar inte vara så snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 nää, man laddar ner det gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Jag har 6.0, fast jag använder det nästan ingenting nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
@lex Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Men hallå! Bilder gör gör man i Illustrator! Inte i Photoshop! I Photoshop gör man bara ändringar på bilder (förfalskningar osv.). Bilder gör man I Illustrator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 vart kan man ladda ner photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.