Heaz Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag var feg ida på Runescape, jag utmanade en som bara hade händer, jag vann. Han hade en riddar-hjälm, men hade den inte på sig. Fett onödig, när jag dödade han fick jag den!. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 o vem bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Kna man utmana folk? Jag trode bara man kunde utmana djur och monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 det finns en arena nonstans i öknen men man moste va member. tror ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Nä, free kan gå ut i Wilderness och dräpa players. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 man klickar bara på någon som går förbi så går man fram o slår till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 heaz det går inte alls man måste va på en arena eller i wildness som nessen sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 det finns att välja Duel, fanns det när jag lirade iaf, men då var jag member..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 heaz det går inte alls man måste va på en arena eller i wildness som nessen sa Är arenan i öknen? För där moste man vara medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 visste inte jag :P :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black term Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 ååhhhh arenan som man kan utmana andra spelare ligger bara norr upp och tag inte era vapen och rustningar med er in i willdernes för ni förlorar allt ni har på er när ni dör där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 vadå om man inte tar med sig dom e det dör man ju direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.