DanniQ Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Skrivet 13 Oktober 2004 ååhhhh arenan som man kan utmana andra spelare ligger bara norr upp och tag inte era vapen och rustningar med er in i willdernes för ni förlorar allt ni har på er när ni dör där norr upp?Men moste man vara medlem för att kunna fightas där? Citera
Kim Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Skrivet 14 Oktober 2004 members: members kan duelera i alkarid på duel arena free: freegamers kan dra ut i wilderness till en viss gräns men members kan gå lite längre om du där med en dö skalle tappar du allt annars tappar du allt utom 3 saker om du har prtect items på tappar du 1 sak mindre (funkar ej på runor å pengar) jag e member så jag vet ;) Citera
Gäst Beldur Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Skrivet 15 Oktober 2004 men ni är ju så bra på runescape jag är dålig är bara i lvl 47 men hur gör man så att man bara har händer inga vapen ni måste ju veta det jag har glömt bort snälla hjälp! Citera
Heaz Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Oktober 2004 gå in på din grej där du ser vilka grejer man har, sen trycker du på det vapnet du vill ta bort! Citera
Gäst Beldur Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Skrivet 15 Oktober 2004 tack det var en som svarade på det i min tråd men tack ändå jag suger på runescape Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.