Gäst 0012 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 msn har öppnats igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Japp, hoppas det håller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GROM Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Tur att det har öppnats, j**lit jobbit om de skulle va nere för alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 alla som använder 7.0 är jävligt puckade dem har ingen tålamod till offeciela 7.0 det är som att vänta på ett spel. jag var med i den öppna beta verisionen av 6.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 fattar inte????? 7.0 vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 msn 7 va ganska dåligt när jag prova beta men jag fick nästan samma som du fick jag fick detta we are very sorry for the problems that MSN are having but they will be fixed. MSN will shut down at 12:00 tonight for a week or so until we can figure out what has been going on. please send this once again to at least 25 people it doesn't matter if they are the same people just do it so that we will not shut your account down thank you det va dagen innan det krångla som alla säger fast det va maintainance den dagen :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Då är det väl bara att uppgradera det till 7.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 bonus fråga jag har 6.2 kommer 7.0 efter 6.2 då hoppar dom lite i siffror eller??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Vad är källan till detta? Tycker det är konstigt att de inte skickar e-mail till alla användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 mest rykten tror jag men eftersom msn lega nere vid spridda tidpunkter under månade så är det nog sant :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.