Hopalia Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Det finns ju många olika ninpo sorter. Men jag har bara fått tag i den som man använder för att skjuta eldklot och den där eldklot snurrar omkring en. Hur, när och var kan man få tag i dem andra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Är det nån slags formel på Ninja Gaiden eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 jaaa <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 ja dom finns på massa olika baner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Det finns ju många olika ninpo sorter. Men jag har bara fått tag i den som man använder för att skjuta eldklot och den där eldklot snurrar omkring en. Hur, när och var kan man få tag i dem andra? Hur långt i spelet har du kommit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hopalia Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Jag har kommit till den bana 7 eller 8. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 ja vet inte men min kompis kanske vet för han har spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 ja vet inte men min kompis kanske vet för han har spelet... onödigt inlägg. <_< skriv om du kan det istället.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 (Kassler @ 12/10-2004 16:21:22) Det finns ju många olika ninpo sorter. Men jag har bara fått tag i den som man använder för att skjuta eldklot och den där eldklot snurrar omkring en. Hur, när och var kan man få tag i dem andra? Hur långt i spelet har du kommit? Du får dom efter hand. Jag tror du får Thunder-ninpon när du dödat nån Elmask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg