Gäst data-typen Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 ibland ekar ljudet på mina datorns inbyggda högtalare vad kan jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 (redigerat) Det kan vara virus men jag är inte säker. Har hänt samma för mig. Föst ekade det och efter några veckor funkade inte datorn. Men jag vet inte om det hade med ekandet att göra. Gå in på "Kontrollpanelen" sedan på Ljud och talenheter där kanske det står något. Redigerat 12 Oktober 2004 av DanniQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Inbygda högtalare? :wacko: Det är säkert eko inställt i ljudkortet, leta i programen som medfölde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Är det när du kör ett spel? eller hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GROM Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 detta händer även mig ibland, för mig brukar det funka att starta om datan, fast de e iofs rätt coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 inte när jag spelar spel men när jag spelar upp ljudfiler händer det ibland och om flooding tiden inte har gått så när jag klickar på länken före så ekar det där klick ljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 troligtvis nåt i spelet en kompis har en bas som ekade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Äckligt med ekande ... Puh att jag har högtalare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.