Gäst Spirtual Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 "några skivor" :huh: det räcker inte som svar... Han e me på Brave New World och Dance of Death iaf ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Live in rio Fear of the dark ???? det finns ingen live i rio platta bara en rock in rio platta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Uhmm....finns det inte redan typ 3 såna här trådar? hehe finns det bara 3!?jag tordde det minnst fanns 15... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 BÄSTASKIVAN:live in stockholm stadion 2003 bootleg BÄSTALÅTEN:The Troper bästagittaristen:Hmmmm...någon ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 kan man säga bas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 (redigerat) kan man säga bas?Med bästa gitarrist så menar jag antingen Janick Gers, Dave Murray eller Adrian Smith. Han som är bassist heter Steve Harris om det va honom du menade ;) Redigerat 15 Oktober 2004 av Slither Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 japp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Toxic Avenger: Sorry, kan inte deras namn på skivorna (lyssnar inte så mycket på dom men dom e bra) ;) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 vem tyckr att Harris e bra, räcker upp en hand! *räcker upp en hand* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ekasp Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Bästa skivan = Dance Of Death Bästa låten = Just nu är det Dance of Death Såg dem i Scandinavium förra året. Tyckte den konerten var bättre än Metallicas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Bästa skiva = Powerslave Bästa Låt = Wasted Years Bästa gitarrist vill jag inte ens försöka avgöra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Nico Mcbrian e min favo för ja har alltid älskat att spela trummor! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.