shacti Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 japp och jag borde fatta att detta inlägg var onödigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 (redigerat) man kan köpa färdiga som bara e och ändra på lite från invision board (som detta fast detta e lite mer avancerat) :visslar: Redigerat 15 Oktober 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 hönni! jag kan en host som gör så att ni kan ha en likadan forum på fuska.se. men då måste ni e-maila mej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 (redigerat) just det hade ett forum fast la ner det kanske fortfarande e öppet det va till min gammla clan men jag har gjort ett nytt gå in på www.fbiklan.reklam och tryck sen på Forum ;) (Gjorde det idag) skicka Pm om ni vill veta vart man kan göra ett GRATIS :D Redigerat 15 Oktober 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 kolla min press om ni vill ha hjälp med forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 på fuska.se ere bara admin som kan skapa forum :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 på fuska.se ere bara admin som kan skapa forum :( jag kan också!kolla min hemsida fast'! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Jag har en fråga, hur gör man ett forum? VA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Va?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 (redigerat) hehe...inget fattar nåt :D mic 93: undrar vad för nåt th&o undrar och th&o undrar vad för nåt mic 93 undrar och jag undrar varför de undrar om... :blink: Redigerat 17 Oktober 2004 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Detta forumet är ett betalforum från Vbulletin och det kostar tusen spänn för dom som undrar. www.vbulletin.com Jag kör både vbulletin och phpbb (har bara en licens för vbulletin:() Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) vBulletin är det sämsta tycker jag. 1. Invision Power Board 2. PHPBB 3. vBulletin Redigerat 28 Oktober 2004 av Xray Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.