Kexx3 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Om man skriver en länk till en annan sida så blir man inte varnad men när man skriver blir det automatiskt "reklam" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 ja, men dt har hänt mig att Dannie låste en tråd för att jag skrev länkar till en annan sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Ja,om man startar en ny tråd om det blir den låst,men om man skriver det mitt i ett inlägg är det en annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jag visste inte var jag skulle lägga detta men de får bli här på xbox. Jag skulle bara vilja säga att Fuskas forum har blivit riktigt proffsigt och med många bra och spelkunniga medlemmar!När jag blev medlem här för ett tag sedan tyckte jag inte att fuskas forum var något över sig.Men snygga updateringar och massa annat kul är mer än förväntat.Plus till Fuskas forum!Kul att vara på detta forum! :cool: jag håller med, förutom vissa saker, tex FuskaRank e dåligt, att man bara får 3p per inlägg istället för 5 e dåligt och bara 15 för nytt ämne e också rätt dåligt, det borde vara lite mer som på den gamla goda tiden, sen saknar ju detta forum officiella trådar, som e ett minus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Ja,om man startar en ny tråd om det blir den låst,men om man skriver det mitt i ett inlägg är det en annan sak dt va i början ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 vadå i början, vad menar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 mm det äger har blivit medlem igen var medlem för ett tag sen men la ner reklam då och har glömmt bort pass och användar namn men nu är man het igen här :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 va hette du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 vadå i början, vad menar du?? Undrar jag också,han kanske menar att dom har ändrat regeln nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Det finns tusen andra forum men detta är bäst för det finns mycket att göra.Och då menar jag som Mynten Rank chatt och allt sådannt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 ja, finns kula saker som att man kan köpa o så.. väldigt kul! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Ja verkligen.Härlig stämning på sidan också.Eller vad tycker ni då moderatorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.