GoldenMew Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Varför blev TF bannad då? >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Vem är TF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Han hette ju gransidans namn kanske? >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Jajaja! Back to topic... Hmm.. jag vill iallafall tacka admin för en klart underbar sajt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Själv tycker jag att den e lite dålig ,den går inte o jämföra med Sp forumet men det e ju ganska självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 I love this place.. Det är härligt..Så många med lika intressen :gitarr: .. Genom fuska har jag fått riktiga polers.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag håller me dej STARKT Mellanmjölk B) Sen när man frågar andra poolers i klassen om dom är medlem på fuska.se.... Dom förstår inte vad som är så kul... Forumet är de bästa... sen fusk-sidorna ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Forumet är helt underbart. Kassler, en utav mina bästa polers träffade jag här på fuska. Jag har aldrig träffat honom på riktigt, men på senare kommer jag nog göra det. Vi är skit bra kompisar, tack vare fuska ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Vem är TF? TrajFårs.Men han hette inte så. Han heter Triforce på den däringa andra sidan som du varit medlem på, du träffade nog han där omduförstårvadjagmenar. Han kritiserade detta forumet i en ny tråd och blev bannad ASAP. Jag antar att de inte vill ha folk därifrån hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 nej han hette din älsklings sidas namn >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 jag gillar MFC bätte -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 men nästbästa då... Den är ändå död nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.