LuddE Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jag undrar vad man ska köpa för handkontroll till gamecube?? På spelbutiken.se säljer dom cubeforce handkontroll för 199kr och orginal handkontroll för 399kr vikken ska man köpa??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonathan A Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jag tycker du ska köpa den för 399 :- jag köpte denn andra men gick sönder effter nästan 1 vecka annars tycker jag du ska köpa den sladd lösa kontrollen men den är ju lite dyrare 599 :- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jaa man måste ju ha råd med spel också så jag ska nog köpa orginal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 i vissa affärer har dom sänkt priser på wavebird Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jag undrar vad man ska köpa för handkontroll till gamecube?? På spelbutiken.se säljer dom cubeforce handkontroll för 199kr och orginal handkontroll för 399kr vikken ska man köpa??????? Köp hand-controllen för399kr,för dem som kostar 199 kr är typ sånna där konstiga dosor spm Chili-dosor, och de är helt värdelöda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 ja köp originalet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jag undrar vad man ska köpa för handkontroll till gamecube?? På spelbutiken.se säljer dom cubeforce handkontroll för 199kr och orginal handkontroll för 399kr vikken ska man köpa??????? Köp hand-controllen för399kr,för dem som kostar 199 kr är typ sånna där konstiga dosor spm Chili-dosor, och de är helt värdelöda. Och vissa knappar är värdelösa, men om du har en original-dosa nu ska du förstås köpa mer av den slags dosan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 OK *tack* för förslagen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jag tycker du ska köpa den för 399 :- jag köpte denn andra men gick sönder effter nästan 1 vecka annars tycker jag du ska köpa den sladd lösa kontrollen men den är ju lite dyrare 599 :-du tar inte hand om din kontrol bra det är därför man ska inte spela som en galning o slå spakarna när man spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg