incognito Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Kör inte dedicated server. Kör vanliga. Men om det inte funkar så kanske du måste ha ett bättre grafikkort. Om du redan har ett bra grafikkort så vet jag inte riktigt. Testa att ominstallera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Hur tar man emot servrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 är det ingen som spelar? eller måste man registrera sig för pengar ? jag fattar noll :roll: asså jag vill köra mUlT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Hur tar man emot servrar? Du måste skriva in Ip:n och Porten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 hur gör man för att köra multypalyer måste man registrera sig? om man intem åste ilket spel ska man gå in på det finns ju soldat eller soldat declared surver eller solaat declraredet ato start vilken ska man ta kann någon skriva en lite guid med bilder tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Kan nån berätta vilken hemsida den har och kostar det pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Man ska spela på vanliga Soldat. INTE dedicated server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Jah sägger som jag sagt förut.. spelet är shareware det går att spela online/offline och man får sprida det hur mycket man vill. Man KAN också köpa spelet om man vill för 9usd vilket gör så man får lite extra funktioner... spelet finns i fuska.se´s filarkiv på http://www.fileplanet.com eller deras officiella sida http://www.soldat.pl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mini_me Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 när man har laaddat hem soldat du går det ju inte att köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mini_me Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 vad är d3dx81ab.dll???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 vad är d3dx81ab.dll???? klicka på start game :roll: eemm det vet jag inte riktigt :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 mini_me dubbel "mejla" inte då kan du få varning jag har soldat men har aldrig kört det på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.