0013 Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 (DanniQ @ 14/10-2004 15:33:04) Jag satsar på att förstöra 8:ornas liv :evil: jäähehehe :evil: Varför då? :blink: 1.Dom kastar saker på mig2.Så fort nån jag känner kommer så sprigner dom i från slagsmålen 3.Dom kan itne ens komma ihåg namn om dom ser det framför sig och MASSA mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 jag är en 8a men jag tycker inte om 9orna dom kastar allt möjligt efter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Det va så i sjuan, 8:orna skulle visa sej modiga..men inte nu när jag går i 8:an så gör 9:orna inget..den e schyssta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 våra nio C e alla töntar alla sloss och snör saker efter mig?! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 vad satsar ni på i skolan?själv vill jag bara klara klara av den med hyffsade betyg samma här B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 niorna är alltid så (gåtr i sjuan) de verkar ha ett behov av att visa sin makt (som dom inte har :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 dt brukar alltid va så att niorna och åttorna knuffar och sånt med sjuorna... men nu när man själv går i åttan gör man samma sak med sjuorna( :P )http://smilies.jeeptalk.org/contrib/sarge/Guillotine_anim.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Inte på min skola.. För 8:orna är ihop med 7:orna >_> Så det blir 6:an mot 8:an och 7:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 9:orna får ingen respekt nu för tiden. Här har man gått och sett upp emot 9:orna i nio j***a år. Sen så när man själv blir nia...! Suck! Har VG i alla ämnen förutom 2. 1 MVG, 1 G... G fick jag i teknik för att min skumma lärare tycker att livscykelanalys är Teknik. Jag trodde att Ellära tillhörde tekniken. Om jag hade vetat detta hade jag inte gjort en livscykelanalys på kondomer...fråga inte... Det var en mycket bra uppsats. Hon sa att den var... givande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 skum typ teknik är väl inte biologi va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.